انقلاب نامه

بی تو ما ماندیم و راهی ناتمام

انقلاب نامه

بی تو ما ماندیم و راهی ناتمام

بازخوانی مواضع و اصولی که رهبران نهضت در ابتدای انقلاب بیان کردند
بایگانی

آزادی مطبوعات

يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۸ ق.ظ

این آقای آقاشاهی وزیر خارجه پاکستان وزیر خارجه پاکستان که هفته قبل به ایران آمده بود و با من نشستی داشت. که یک ساعتی هم طول کشید. آقای آقاشاهی طی صحبت هایش گله می کرد و می گفت که این روزنامه جمهوری اسلامی و بعضی از روزنامه های دیگر به حکومت پاکستان تاخت و تاز می کنند و می گویند که ما عامل آمریکا هستیم ما که عامل آمریکا نیستیم ، دوست دار ایران و انقلاب ایران هستیم بعد ضمن صحبتش تصدیق می کرد و می گفت البته من قبول دارم که الان در ایران آزادی مطبوعات هست و مطبوعات آنچه را که خودشان می دانند و می فهمند می نویسند گفتم خوب پس اگر شما می دانید که این به اتکاء آزادی مطبوعات است شما تلاش کنید اثبات کنید آن هم با دلیل و مدرک دلیل و مدرک بیاورید که نه خیر شما مزدور آمریکا نیستید در منطقه مردم ما هم قبول می کنند اول حرف روزنامه را می خوانند حرف شما را هم می شنوند مغز هم دارند اندیشه هم دارند می سنجد یک موضع گیری مناسب و منصفانه هم خواهند کرد. من فکر می کردم این تنها مربوط به پاکستان است روز چهارشنبه هفته گذشته دیدم سفیر ترکیه هم آمده آنجا گله می کند که آقا در روزنامه های ایران به حکومت فعلی ترکیه تاخت و تاز می شود و می گویند اینها چنین و چنانند ما دوست دار ملت و انقلاب ایران ایم البته می دانیم که در ایران آزادی هست و مطبوعات آنچه را که خودشان می فهمند می نویسند. این هم دو تا بعدا سفیر جدید کره جنوبی هم آمده بود ایشان هم ضمن صحبت هایش گله می کرد وی گفت این روزنامه ها دولت کره را عامل آمریکا می دانند سفارت کره را در اینجا لانه جاسوسی آمریکا می دانند ما این جور نیستیم ما خواستار روابط حسنه با ملت ایرانیم دوست دار انقلاب ایرانیم و ما حامی حکومت ایرانیم به او هم گفتیم این که کاری ندارد ، شما با دلیل و سند اثبات کنید که نه این جور نیست سند بدهید نه همین طور بگویند این طور نیستیم اگر همین طور بگویند این طور نیستم آنها دلیل می آورند که شما این جور هستید پس معلوم شد کشورهای همسایه و کشورهای دورتر اینها فهمیده اند که به برکت انقلابمان آزادی به دست آورده ایم اما داخل مملکت این ور ، آن ور فریاد بلند است که آزادی نیست من د این خجسته روز دومین سالگرد انقلاب می خواهم پیرامون مسئله آزادی و موضع روش جمهوری اسلامی در رابطه به این دست آورد بزرگ انقلاب صحبت کنم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۹
موذن جامعه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی