انقلاب نامه

بی تو ما ماندیم و راهی ناتمام

انقلاب نامه

بی تو ما ماندیم و راهی ناتمام

بازخوانی مواضع و اصولی که رهبران نهضت در ابتدای انقلاب بیان کردند
بایگانی

مشکلات ایجاد شده توسط آمریکا و استقامت ملت

يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۷ ق.ظ

آمریکا صدام را تحریک و تشویق کرد به اینکه به ایران حمله بکند. جنگ راه انداخت مشکلات برایمان به وجود آورد. بی شک ما امروز با مشکلات اقتصادی و سیاسی جنگ دست به گریبان هستیم. بی شک این جنگ برای ملت ما زحمت ها و سختی های زیادی را فراهم کرده است ، اما ملت ما همچنان با آگاهی و قهرمانی و بردباری در برابر این مشکلاتی که آمریکا برای اینکه استقلال به دست آمده را از دست ما بگیرد بر سر راه انقلاب مان فراهم کرده است مقابله می کند، می ایستد ، مقاومت می کند. مردم قهرمان قم آوارگان و جنگ زدگان که از شهرهای مختلف به قم پناه آورده اید، جنگ زدگان عزیزی که از شهرهای مختلف جنگ زده به شهرهای دیگر ایران پناه برده اید این مصیبت ، مصیبتی است خلق شده به دست بزرگترین دشمن مستضعفان جهان یعنی آمریکای جهانخوار . والا انقلاب ما ، رهبری ما و مسئولان انقلاب ما ؛ اینها که هیچ وقت با کسی سر جنگ نداشتند. این جنگ تحمیلی توطئه اخیر آمریکا است برای چی، چی رو می خواهد از دست شما بگیرد، استقلال شما را ، حکومت اسلامی شما را حاکمیت اسلام را می خواهد بگیرد. می گوید از همان ناسیونالیست های میانه رو سر کار بیایند ما فورا جنگ را تمام می کنیم. مردم قهرمان قم، اگر این پیشنهاد آمریکا را علنا اینجا به رای بگذارند بگویند یا باید مردانه با تمام توان وجودتان با توکل بر نیروی خودتان و با توکل بر خدایتان با این دشمنان خدا و خلق تا آخرین نفس بجنگید و سختی ها و رنج ها را تحمل کنید یا اگر نمی خواهید این رنج ها و سختی ها ادامه پیدا کند موافقت کنید که در ایران یک دولت ملی گرای میانه رو مورد قبول آمریکا سر کار بیاید رای شما جمعیت چیست؟(ملت فریاد بر می آورند ، نه ، مرگ بر آمریکا) آقای ریگان بشنو ، آقای ریگان بشنو این فریاد خشمگینانه ملت ما را، ببین آیا می شنوی این ملت هنوز با همان شکوه با همان خروش که در ماه های نیمه دوم سال 57 مرگ بر آمریکا را سر می داد امروز هم با همان خروش و با همان قهرمانی فریاد دارد که مرگ بر آمریکا و مرگ بر سازش کار ، برادر من خواهر من اگر این فریاد الهی را این عزت خدا داد را ، این سرافرازی دنیا و آخرت را بخواهیم حفظ کنیم باید برای پرداختن بهای سنگین آن همه ما آماده باشیم که بهشت را به بها می دهند بهشت حاکمیت اسلام را با بهای سنگین پرداخت می کنند(ام حسب الناس ان یترکوا...) آیا مردم چنین می پندارند که رهایشان می کنیم تا با زبان بگویند ما مومنیم ما فداکاریم ، ما شهادت را عاشق هستیم اما از آنها در عمل آزمایشی به وجود نیاید این طور نیست و شما مردم قهرمان ایران شما مردم مسلمان ایران نشان دادید در میدان عمل از این آزمایش خدا سربلند بیرون آمدید. ملت عزیز این سربلندی در برابر خدا و خلق خدا را هیچ کس از دست ما نتواند گرفت(تکبیر ملت) این راجع به استقلال.

و اما آزادی ما قرن ها زندگی در زیر تازیانه حکومت های ظالم و مستبد مزدوران پست را چشیده بودیم و احساس کرده بودیم که چه زندگی تلخی. ما آزادی می خواستیم آزادی را به دست آوردیم دشمن هم فهمیده که ما با انقلابمان آزادی بدست آوردیم ، همسایه هایمان هم فهمیده اند که ما با انقلاب مان آزادی به دست آوردیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۹
موذن جامعه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی