انقلاب نامه

بی تو ما ماندیم و راهی ناتمام

انقلاب نامه

بی تو ما ماندیم و راهی ناتمام

بازخوانی مواضع و اصولی که رهبران نهضت در ابتدای انقلاب بیان کردند
بایگانی

جوانها و صاحبان مهارت به این اصل توجه کنند. من نظر شخصی ام را می گویم. نظر شخصی بنده این است و به آن هم عمل می کنم و از نتیجه آن هم راضی هستم نظر شخصی من این است که ما افراد با ایمان و با استعداد لایق را که هنوز تجربه و کارآیی و مهارت کافی ندارند می آوریم بر سر کارها می گذاریم و حاضریم یک مقدار تاوان و خسارت و ندانم کاری هایشان را بدهیم ، تا در جریان عمل ساخته شوند و مدیران با ایمان مسلمان جمهوری اسلامی ایران در پی یک چنین مرحله تاوان دار به وجود بیاید و هی نگوییم مدیر نداریم ، حالا اگر صاحبان مهارت و علم و فن مدیریت این عمل ما را ناشیانه می دانند و می فرمایند که اینها علت اینکه این حرف ها را می زنند چون نمی دانند چاه چند سر آب دارد مدیریت و تجربه کم است بگذارید این حرف ها را بزنند. ما آن وقت ها هم که از این حرفها می زدیم این آقایان و امثال این آقایان می گفتند اینهایی که شما می گوئید با هیچ حساب سیاسی در دنیا جور در نمی آید. حرف همان حرف است. ما هم حرفمان همان حرف است ، ملت حرفش کدام است؟ آیا ملت می پذیرد اما چند ماهی خسارت و تاوان ندانم کاری های این جوان ها یا این میان سال ها و این افراد کم سابقه ، ولی با ایمان ، با شور و اخلاص با علاقه ، پرتلاش ساعت نشناس از صبح تا شب بدو و کار کن. ما یک مقداری تاوان و خسارت ندانم کاری های اینها را بدهیم و هر چه زودتر مدیران با ایمان جامعه را بسازیم. این را شماها می پذیرید. یعنی اگر انسان های با ایمان و با مهارت داریم که معلوم است که آنها را به سر کار می آوریم و این برای همه روشن است و من می خواهم این را بگویم. برادر ، خواهر گوش فراده ، این طرف آقای الف ایمان و عشق و شورش در سطح مطلوب برای خدمت به مردم و انقلاب صبح و شب نمی شناسد. حقوق هم چقدر است نمی شناسد، اما تازه کار است. این طرف یک آدم ماهر ، دارای تجربه ، اما اگر خیلی آدم خوبی باشد سر ساعت می آید و سرساعت هم می رود.بعد هم سکرتر اتاقش از همان خانم های قبل باشد اشکالی برایش ندارد . می خواهم ببینیم در انتخاب میان این دو آیا الف را انتخاب می کنید؟

این پایه کار ، بنابراین این را عرض کنم که بنده این کار را در دبیرخانه شورای انقلاب تجربه کردم و راضی هستم. الان همان جوان ها کارگردانهای واقعی مجلس و شورای اسلامی شدند. از نظر مدیریت های اداری ، در قوه قضائیه تجربه کردم و چند نفر از آنها را به آنجا آوردم ، کار می کنند تا بخواهید با اخلاص و گاهی هم ندانم کاری می کنند ، گاهی هم آقایان صاحب منصب های قضایی غر می زنند که آقا این جوان ها هیچ چیز سرشان نمی شود آوردید که این کار را بکنند. یا آن کار را نکنند. به آنها می گویم بسیار خوب کسی بسازید. ان شاء الله اینها هم ماهر می شوند اما کار می کنند. مبدا حرکت در قوه قضائیه به یاری خدا همین جوان ها خواهند شد. این تجربیاتی است که داریم و به سلامتی شما در یکی ، دوجای دیگر هم همین طور عمل شده و دوستان راضی و دشمنان ناراضی نتیجه؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۲
موذن جامعه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی